کارت قرمز په په اغراق آميز بود؛ آلوس شيرجه رفت و بايد جريمه مي شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

دانيله تومبوليني که سيزده سال در رقابتهاي سري آ سوت مي زد، به طور اختصاصي براي گل دات کام به آناليز داوري ديدار رئال مادريد و بارسلونا که 4 شنبه شب برگزار شد پرداخته است.


 گل دات کام در گزارشی اختصاصی با دانیله تومبولینی، داور ایتالیایی که برای سیزده سال در رقابتهای کالچو قضاوت می کرده به گفت و گو نشسته تا لحظات کلیدی دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا  را بررسی نماید

 از نظر تومبولینی:« کارت قرمز په په اغراق آمیز بود و بازیکنی که باید جریمه می شد، دانی آلوس بود که تمارض به مصدومیت کرد.»

 تومبولینی  که در حال حاضر به عنوان آنالیزور ورزشی برای رسانه هایی از جمله RAI و گاتزتادلوسپورت کار می کند، در پاسخ به این سوال که آیا اخراج په په در جریان دیدار 4شنبه شب صحیح بود یا خیر گفت:« په په حتی نباید کارت زرد می گرفت. این را صادقانه می گویم. از نظر من این برخورد اخراج نداشت.پای په په تا آن حد بالا نبود. تکل بازیکن پرتغالی تکلی بود که معمولا چنین تکلهایی را در زمین می بینیم و تکلهای بدتر از این بود که حتی با کارت زرد هم جریمه نشده اند. اگر تکل خشنی بود، خب کارت قرمز درست بود.»

 تومبولینی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که چندین بار صحنه این برخورد را تماشا کرده تا متوجه شود که آیا بازیکن پرتغالی به قصد مصدوم  کردن دانی آلوس رفته یا خیر

 

 این داور ایتالیایی که اکنون 50 ساله است در ادامه یادآوری کرد که ولفگانگ اشتارک به خاطر اغراق مدافع بارسلونا فریب خورده و تحت تاثیر آلوس قرار گرفته:« بیشتر از مقصود په په، بحث اغراق بازیکن بارسلونا مطرح است. رفتاری نادرست که حکایت از مصدومیتی شدید داشت. دانی آلوس شیرجه خوبی رفت. نه؟ اگر به قوانین دقت کنیم، باید همان رفتاری که با په په شد، با دانی آلوس نیز می شد و او به خاطر تمارض جریمه می شد.»

 این داور ایتالیایی در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« در بازیهای مهمی مثل این بازی، داور باید جذبه و شخصیتش را نشان دهد و اجازه ندهد که تحت تاثیر بازیکنی قرار بگیرد. اگر او می خواست قوانین را مو به مو اجرا کند، باید این کار را درمورد بوسکتس هم می کرد که تمارض کرد که گویا دست مارسلو به صورتش خورده و پدرو هم همین طور. این کافی نیست که اجازه بدهی که بازی ادامه داشته باشد؛ تمارض، رفتاری غیرورزشی است و اگر کسی سعی در فریب داور داشته باشد، چه در زمین مسابقه باشد و چه خارج از زمین، باید طبق قوانین جریمه شود.»

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 2571
بازدید کل : 44628
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1